Jak řešit nejobvyklejší chyby
Mám správné nastavení, ale nejde se mi přihlásit
Pokuste se přihlásit přes webové rozhraní na webové adrese https://newmail.leris.cz/.
Přihlašovací údaje:
Uživatel / Username: použijte vaši celou e-mailovou adresu
Heslo / Password: vaše heslo, které jste dostali při založení e-mailu
Po přesunu serveru vidím v Thunderbirdu zduplikované složky s poštou, které se nechovají korektně
Pomoci může odebrání mailového účtu a jeho opětovné přidání.
Případně kontaktujte naši telefonickou podporu na čísle +420 739 200 000
Stahuje se mi pošta, ale přílohy jsou rozbité - lze je stáhnout, ale ne otevřít
Pravděpodobně jde o problém s nastavením portů. Na některých nezabezpečených portech může k tomuto chování dojít. Doporučujeme projít si návod pro Vašeho klienta a zkontrolovat správné nastavení, hlavně zda je zapnut SSL přenos a jaká čísla mají porty pro přenos.
Problém s konfigurací na počítači Mac
Kontaktujte podporu firmy Apple